fredag 6 maj 2011

-12 kg

-12 kg har jag gått ner efter förlossningen.. Det är ganska konstigt , för jag vägde mig dan för förlossningen, då vägde jag lika mycket , när jag blev gravid.. Och nu står vågen -12 kg... Man kan inte bli mer än glad.. Och nu är det bar fortsätta att äta nyttigt och träna i lagom takt, så man inte tröttnar och lägger av, som man brukar göra...

När man har gjort kejsarsnitt så bör man vänta göra situps på 6-8 veckor, och det är lite tråkigt att få vänta så länge, men de säger att man inte få bära mer än 10 kilo,, men det gör jag när jag bär upp André för att byta blöja och lägga honom i sängen... Men visst så tar jag det lugnt med att bära så tungt för man vet ju aldrig , det kan ju hända något med magen..

I dag ska gå ta en lång promenad med Linneá i vagnen på eftermiddagen,, för är det ganska mycket på schemat som händer idag.... Utvecklingssamtal med Hampus i skolan och sen ska ner till byn och Reine ska skriva på faderskapspapper för Linneá...

Och det är Fredag!!! Vad händer i helgen????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar