måndag 16 maj 2011

Ljusbehandling......

Jaha,, då har man börjar igen med ljusbehandlingen för min psoriasis .. Det är tur att jag inte har fått tillbaka så mycket av min psoriasis och det är skönt.. Men har några fläckar på kroppen... Så jag vill ha bort dom innan fina sommarvädret kommer..

Tur att min mamma hjälper mig och vara barnvakt åt André och Linnéa , annars har jag inte kunnat gått på behandlingen.... Sen är det tur att det inte tar så långstund att göra den... Hampus fick gå hem själv från skolan och vara själv en stund hemma.. Det hade gått så bra..

Nä, om man ska väcka André och börja laga middag till grabbarna, själv så blir det sallad, keso och lite kassler.. Small mat för min del.. Bäst att jag hinner med allt , så jag hinner gå ut på en "kvällspromenad" ikväll igen.. Denna gång ska försöka springa lite längre än i går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar