söndag 29 maj 2011

Söndag........

Hade en trevlig dag i går.. Dagen blev en riktig lyckad dag för mig, sådana dagar vill jag ha flera gånger.. Jag hoppas att det blir så inom en snar framtid...


Jag ska jag börjar med situps nu, egentligen ska man vänta 6-8 veckor när man har blivit snittat, men jag inge ont från snittet och jag går bär på André och gör massor andra tyngre saker.... Men jag ska börjar ganska lugnt för att lyssna på kroppen... I går som hade jag min vilodag,, men idag ska ut röra på fläsket igen... Härligt,, längtar lite faktiskt... Och jag ska börjar äta bättre, mera proteiner och mindre kolhydrater...

Börjar förbereda min mat dagen före,, så jag slipper stressa.. Känner så jag inte hinner med allt , jag bör göra.. Träning och mat och hinna med alla barnen och hemmet... Men allt handlar om planering....

Om man skulle göra sig klar , gå på en promenad med André i vagnen........

Grattis alla mammor på morsdag............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar