fredag 10 juni 2011

Hinna fixa allt innan..................

Nu måste jag sätta igång här hemma.. Jag ska vara i Fagersta kl 13.30 på solbehandling.. Min psoriasisen är nästan helt bort, men det kan ju beror att det har varit kanon fint väder i flera dagar, och jag är ute så mycket som möjligt i solen..

Reine kommer hem snart i från jobbet, så idag slipper min mamma vara barnvakt åt barnen.. André och linnéa måste vara på klädda tills Reine kommer hem, så vi kan åka nästan på en gång... Sen blir en tur till Eskiln, för jag ska springa runt nu på eftermiddag,, så hur jag orkar att springa när det är som varmast på dygnet..... Men det blir bara ett varv runt,, för hampus ska med runt Eskiln med mig idag... Men han får cykla runt..

Nä, jag kan inte sitta framför denna burken ,, det blir inget gjort då...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar