tisdag 21 juni 2011

Ljus punkt..............

En liten ljus punkt i livet är att idag så har vädret varit på får sida här på jorden.. Har verkligen njuta av att få vara ute och få så mycket solljus på min kropp.. Jag älskar verkligen sommar när solen lyser från himlen..

Så jag och Hampus tog oss en " riktig" lång promenad i morse med Linnéa i vagnen.. André var på dagis då.. Vi gick i 1 timme och 40 minuter.. Hampus hade sparkcykeln med sig.

Man har inte gjort så mycket, än att varit ute så mycket som möjligt ute.. För det är min medicin för min kropp..

I går kväll så sprang jag två varv runt Eskiln och jag kan säga Er att jag var verkligen trött efter den rundan.. Det kändes i benen att man hade sprungit nästan 9 km i Söndags.. Men jag kämpa verkligen runt eskiln i går........

Därför blev det bara en "lång" promenad idag och det blir samma i morgon också, för på Torsdag kommer jag försöka springa 1 milen och jag hoppas verkligen att jag klara det och ska kämpa för att göra det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar