måndag 18 juli 2011

Måndag..

Vad som har hänt idag för något??? Inget, inget, inget, säger ja.. Hela dagen har bara regnat bort .. Men jag har hunnit städat lite, annars har man varit inne med barnen. Hampus klädde på sig regnställ , gick ut lekte på eftermiddagen,, han var ute i flera timmar... Tycker bättre om att barn är ute och leker än sitter framför dator / TV hela dagarna..

Tur så vart det uppehåll i regnet på kvällen, så ja tog sprang en runda på 5,3 km ,, det kände jävligt segt i benen, och det beror mest på jag inte hade så mycket energi i kroppen.. Hade inte ätit och druckit så bra under hela dagen.. Jag måste börjar skärpa till mig med maten...

Vädret skulle bli lite bättre i morgon, så vad man hittar på för något roligt... På kvällen, så blir det en tur i spåret, men jag vet inte vart jag ska springa än.. Vi får se vad klockan blir , när springer ut i morgon...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar