måndag 15 augusti 2011

Är lite krasslig ..

  • Känner mig lite krasslig,, ont i halsen.... Är det en förkylning på gång eller?? Vill inte bli sjuk nu, bara tre veckor kvar till tjejmilen.. Men jag tänkte alla fall gå ut springa tur idag när jag känner mig krasslig, kan liksom inte sitta still och inte göra något... Måste gå ner i vikt...
  • Nu i veckan ska jag beställa tågbiljetter,,så allt är klart till den tredje.. Sitter nu och väntar på Reine slutar jobbet, så jag kan ut å springa.. I morgon så blir det västerås med Linnéa med hennes hjärta.... Hoppas att allt ser bra ut....
Annars är det kaos här hemma. Två killar som bråkar , vägrar lyssnar ,, bara gör dumheter.. Man kan inte bli less på mindre... Men, men det blir väl bättre.. Och det är bara En vecka kvar på Hampus sommarlov.. Det kommer bli så skönt att han börjar skolan och få rutinerna tillbaka... Men hampus tycker inte om att början skolan ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar