torsdag 27 oktober 2011

tre.se

Yes, då tre.se ändrat på min sida hos tre att jag har en Iphone 4s 32 gb nu.. Så det bara invänta på Fredag och se om man får en avi från posten eller inte .. Spännande är det. Så det kan bli en roligt fredag, på många olika sett...

Nu vet jag varför det gick tungt att springa i går, har fått ont i halsen, men jag är inte förkyld, konstigt, så det blir är köpa hem halstablett och hoppas att det går fort över,, men det tror jag.. Så det blir en lätt träningspass med cykeln under dagen... Jag ska ner till ICA kolla på bilbarnstol åt André nu på förmiddagen hade jag tänkt.. ..

Snart ska man skicka iväg Hampus till skolan...... Han har idag och i morgon kvar i skolan, sen har han 1 vecka lov.. Härligt, då har man alla barnen hemma nästa veckan... Jippi.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar