fredag 11 november 2011

27 juni--- sista dagen..

Då har man suttit och fixat med försäkringskassan , föräldrapenning.. Jag tänkte första att jag skulle börjar jobba mitten på maj.. Men nu blir jag hemma ett tag till pga av det är platsbrist på barnomsorgen här i Norberg och är lite orolig att man inte får en barnomsorgsplats i tid... Så nu kommer ja börjar jobba slutet av juni och inget annat händer, man vet ju aldrig man kanske kan börjar jobba helger och sånt efter april..

Så man måste åka till jobbet och prata med chefen lite då, när jag kommer tillbaka, å allt... Jag ska ansöka dagisplats när Linnéa är 8 månader, fyra månader före 1 års ålder.. 14 st barn står nu på kö in på ett dagis här och att det är överfullt på dagiset i Norberg/kärrgruvan.. Hur blir det nästa år??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar