fredag 2 november 2012

Vilken energi jag hade i benen.........

Vilken energi jag hade, när jag var på arena och körde 5 km på bandet... Fick tiden 28,50 minuter . Det är det snabbaste tiden jag har gjort inomhus. Jag har inte sprungit så fort ute heller..  Är jag i form eller inte??? .. Jag vet faktiskt inte... Men det är bara köra på med löpning/ cross Fit ett tag framöver..  Kanske inte blir lika mycket med träning nu, när man jobbar och har barnen ..Får inte tiden passa in.. Men när jag tränar så ska jag träna sen hårt då... Snart börjar fotbollsträningen inomhus .. Det ser jag framåt till också..


Man svettas så mycket inomhus när man springer på bandet, men det känns så himla skönt efteråt , både i kroppen och själen... Hela kroppen blir glad av att springa..  Sen har man slitit på jobbet mellan kl 11.45--18.15 , men nu tar jag helg..  Ikväll ska kolla igenom nästa vecka jobba vecka, kolla när jag kan träna och inte träna vissa dagar...

Ha en trevlig kväll alla.........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar