söndag 2 december 2012

Veckans träning...


Jag har varit ute på kvällslöpning i minus 16 grader . Men underställ under tightsen och tjock tröja under jackan.. Vantar och mössa på .. Så fryser man inte, utan det mina luftrör som tar slut.. Sprang 4.6 km på en tid 28,52 minuter . Ett snitt på 6,17 min/km ... Är mycket nöjd efteråt .. Men jag vet att jag kan springa fortare ut , under bra förhållande.. Så det är bara fortsätta köra på i samma stil..

Veckan löpning blev inte så mycket sammanlagt bara 2 mil , skulle behöva öka den 3 -5 mil i veckan.. Har planerat göra det i vår och ett antal timmar på gymmet..

Kör nu 1 -2 timmar styrketräning varje pass jag är på Arena .. Då är det styrke och kondition som gäller.. Sten hård träning...


Efter nyår kommer lägga om kosten och träning ... Så orkar springa Stockholm halvmarathon i september ..
I morgon är vilodag ..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar