torsdag 12 september 2013

En bra riktning framåt i livet ..

Hampus har fått diagnos ADHD nu.. Som jag har kämpat länge att få.. Jag har haft rätt nu i flera år .. Idag har han börjat med medicinering .. Man ser redan att han är lugnare i sig själv , och han ser det själv .. Att han inte bråkar med lille bror , slår honom .. Han lyssnar och kan koncentrera sig längre ...

Men jag är arg och besviken på Norberg kommun och skolan som aldrig har lyssnat på mig . Fattar inte att " Kärrgruvan skola " kan förstör hampus skolgång i 3 år ..
Nu har han börjat i Mariaskolan Fagersta och dom gör allt för honom, så kan få en bra skolgång och komma ifatt han har missat i alla år..

Mina barn kommer aldrig gå i skola i Norberg , för de ska inte förstöra min barn igen .. Norbergs kommun kommer aldrig ge barn , med problem hjälp i skolan , den hjälp dom har rätt att få.. Allt kostar pengar och Norberg går i förlust flera miljoner per år ...

I morgon åker jag till Stockholm .. Kommer bli en spännande helg i Stockholm , med ett halvmarathon tävling på lördag .. Åker 14.30 , slutar jobbet kl 13.30 .. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar