söndag 20 december 2009

4 advent....


God morgon.
Idag är det 4 advent,, och snart julafton och det är massor me snö ute. Det har kommit lite mer under natten .. En fördel är ju att är mycket mildare ute ,, så idag tänkte jag ta en promenad med André i vagen,, om det går som plannerat,, det kommer bli en promenad allafall med eller utan vagnen.. Det beror på vilket humör André på sida ..


André har sovit bra inatt igen,, från kl 21.30--02,30,, då fick han mat och somnade om på en gång utan bråk och sov ända till kl 8,15.... Skönt att få sova, men det tar en stund innan i natt innan jag somnade om efter nattmålet.. Jag är lite tung i huvudet,, känner mig att kommer bli förkyld.. Jag hoppas att det går tillbaka.. Vi inte bli sjuk när det är jul......
André får nu mat ... Och jag ska snart fixa iordning tvätten i från i går som man inte hann me att göra och sen gå ut skotta bort lite snö.. Det är alltid skönt att få röra på sig... Det är fullt upp här hemma .....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar