torsdag 4 februari 2010

Bllääääääääää

Usch, vad denna dag har gått långsamt.. Har haft så jävla tråkigt hela dagen, har inte funnit något roligt att göra.. Skotta snö är ju alla fall inte så roligt mera.. Nu har man precis kommit in efter har skotta lite till.. Snygga till kanter o sånt.. Nu hoppas jag att det har snöat klart för denna vinter, men sån tur har man väl aldrig...

Hoppas att dagen blir bättre i morgon, den blir roligare och trevligare än var denna tråkiga dag har varit............ Blllllllllläääääääääääääääääääääää....

Nu är Hampus i duschen, sen blir det kvällsmat för honom och sen sängen för honom... Och jag hoppas att han inte kommer in, och lägger sig i våra sängar i natt, för det blir så trångt och jag kan inte sova.. Jag har sovit jätte dåligt i natt...... Jag hoppas att få sova bättre i natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar