onsdag 3 februari 2010

Västerås..

Vilket skit väder vi fick idag,, är inte alls nöjd med att få ännu mer snö... FAN, nu får väderguden ger sig, med all snö... Det är inte alls kul att skotta snö nu, för nu är ja så jävla less på att skotta...

När vi var i Västerås ,, så var de en buss och en lastbil som hade åkt ner i diket,, och det blev stopp i trafiken... Jag tycker att vägarna var inte så farligt,, men det är ganska lätt att åka ner i diket.. Om man tappar fokuseringen på vägen , så är det lätt att man köra av vägen... Det har inte hänt mig än alla fall, men det kommer väl en dag, när man göra det.. Min syster åkte av vägen i går,, men det vara inte så farligt,, men hon fick ringa bärgningsbilen, för dra upp henne,, och åka till närmaste verkstad... De behöver byta servoremen..

Jag köpte en ny skivare idag, för jag var inte nöjd med min gamla... Nu blev det en HP som märke.. Så jag tänker installera den i morgon, idag orkar jag inte.... Ska ta det lugnt på kvällen,, och i morgon blir det en promenad med Eva på Eftermiddagen innan hon börjar jobba kl 16.00.. Hoppas att det är lite bättre väder än vad det är idag.. Hihiiiiii

Nu ligger alla barn sover för natten... Skönt.....

1 kommentar:

  1. Jag hade ju inte ens kommit upp i 10 km/h. Plogbilen hade ju plogat mer än vad vägen var bred. Tydligen är det många som har åkt av på exakt samma ställe. Skönt att man inte blev skadad. Ska nog tacka för att det var så mycket snö, annars hade nog hela underredet på bilen pajat.

    SvaraRadera