torsdag 18 mars 2010

Då var 4,5 km promenad avklarad för idag.. Det var faktiskt skönt att gå , tyvärr så var inte vädret det bästa.. Men det var inte kallt ute,, men grått och grått överallt... André var vaken ett tag i vagnen men sen somnade han och sov i 2,5 timme...

Har precis givit André gröt till kvällsmat.. Nu sitter han i lär o gå stolen och leker med sin saker. Han är glad och pratar för fullt.. Ibland kollar t han på den stora Tv som har barnprogram på...

Man är fortfarande besviken ,, hur man kan göra så att inte fråga mig överhuvudtaget.. Jag skulle kunna skriva massor vad jag känner mig inom denna saken,, men då skulle de inte bli några snäll ord.. Men jag gör inte det för det kan bli fel ,, dom som läser detta kan ta åt sig...

Jag hoppas att dom har roligt i dag och i morgon ... JAG SKULLE VILJA FÖLJA MED............... ,, nej man blev ju inte tillfrågad.......... BLLäääääääääääääääää för det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar