söndag 14 mars 2010

Mmmmmmmm

Nu sover alla ungarna för natten... Inge bråk.. Gick la sig så snäll ... Det gick helt suveränt bra med promenaden på förmiddagen och jag hoppas att jag har den energi i morgon igen.. På eftermiddagen har man haft en riktig slö dag får jag säga det själv. Och det är jag värd efter alla mina promenader denna veckan.. Jag har gått över 2,5 mil denna vecka....

Jag har mest tittat på idrott på Tv eller ska jag säga på datorn "webbTV", när André sov ... Sen har man haft främmande av mina föräldrar ett tag på eftermiddagen... Det är alltid trevligt att få främmande.. André var då lite på dåligt humör,, så han somnade när min föräldrar var här.. Men han sov inte så länge som jag vill att han ska göra.. Han sov bara i 45 minuter.. Från kl 15.30, har man haft en liten kille som inte varit på humör alls,, han har inte sovit så j-vla mycket under hela dagen,, bara 2,5 timme,, det är lite för lite för honom..

Så nu är det faktiskt skönt att barnen har somnat redan ,,så man får sin egna lilla tid för sig själv... Men en fråga vad ska man hitta på för något nu,, innan sängen som gäller.. En tidig kväll blir det, så man är utvilad tills i morgon..

1 kommentar: