tisdag 27 april 2010

Blev inte som jag hade tänkt mig idag.......

Det blev en fin dag idag igen.. Men idag blir det en inne dag för oss alla.. Tänkte gå på babycafe´´ idag men Hampus var lite dålig i magen i morse.. Jag vill inte smitta ner alla barnen där ner , om det skulle vara magsjuka.. Men så länge så ser det lovade ut att det inte är magsjuka.. Håller tummarna för det..

Har så jävla lust att beställa hotellrum i helgen för hela familjen, har lust att åka bort och göra någonting annat... Får se hur det blir med det.. Har så jävla lust att göra det... Hitta på något roligt i helgen blir det alla fall.. För det har jag bestämt mig att det ska bli, en rolig helg med alla barnen.. Och hoppas att Hampus är på humöret då...

På Torsdag ska André till BVC och få en spruta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar