tisdag 27 april 2010

Blläääääääääääää



Har inte gjort så mycket idag.. Försökte rengöra ugnen idag.. Det var inte det lättaste en gjort..André var inte humör för att vara med att hjälpa till.. Utan jag fick göra det två omgångar.. Inte alls roligt.. Hade planer för att skura köksluckorna idag.. Men det ser ut att jag inte kommer att hinna med det..

Det ser för j-vligt här hemma. Hinner inte städa någonting nu på dagarna... Jag blir bara frustrerad att se att det blir mer o mer skitit för varje dag, jag inte hinner städa ordentligt,, utan det blir bara snabb städning.. Inte alls nöjd med resultatet..

Jag vet hur jag ska hinna med allt här hemma.. Stor hög med tvätt har jag... Blllääääääääääää,, för det.. Nä, jag måste ta mig i kragen,, måste försöka hitta tid för städning nu.. För det kan inte se ut så här...

Nu ska gå ge André sin gröt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar