onsdag 9 juni 2010

God morgon........

Har varit dåligt på blogg inlägg nu,, har inte haft någon lust att skriva någon, av någon anledning... Fundera på att sluta att skriva på ett tag och kanske man får nya idé vad man ska skriva om....JA, får se vad jag gör.......

Idag har åker jag med nya bilen ner till Katrineholm och vingåker med André och min föräldrar.. Man har ju fått skattepengarna i går så nu blir det shoppa för alla slantar. Jipppppppppppppii.. Hoppas att det kommer bli bra med André i bilen. Åka så långt.. Vi åker vid kl 8.00, när André brukar sova förmiddagluren,, så kanske han sover hela vägen ner till Katrineholm....... Hålla tummarna för det..

På Tisdag ska jag in med bilen på björkmans bil i Fagersta , för att ta bort Airbagen,, så jag kan ha André fram...

Nu måste jag sätta igång , med att fixa allt............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar