fredag 11 juni 2010

God morgon..


Grått väder det är ute... Bllääääääääääää, för det. Men man kan ju aldrig på fint väder varje dag.. Idag händer det väl inte så mycket, jag ska åka ÖoB i Avesta för att köpa pool skydd till poolen.. Annars tror jag det blir en inne dag, om det inte blir bättre väder ute......

Är lite seg i kroppen efter i går.... Men det går väl över när man börjar röra på sig..

Fundera vad man kan och inte kan skriva i sin blogg... Har en sak på hjärtat som jag vill skriva om,, men det något som säger att jag inte ska göra det... Men jag blir så förbannad " när barnen kommer i mellan" .. Jag kan säga det handlar om Hampus kompis E och E´s ena föräldern. .Barnen vill leka med varandra...

Men jag vet varför ,, det gör mig så förbannad... Att prata skit så att barnen blir lidande ......... Fy, fan säger ja...

Jag ska sluta fundera på detta,, det är som det är. . Nu har jag fått ut det ur mig... Nu kan fundera på det positiva saker som finns här.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar