torsdag 10 mars 2011

Simmat, känslor --

Har precis kommit hem ifrån simhallen,, har varit å simmat några längder, det blev 1000 meter.. Det var jätte skönt att få simma,, det var ett tag sedan jag gjorde det,, för det mesta tiden har jag jobbat kväll,, så då har jag inte haft orken åka simma efter jobbet..

Sätt läste några bloggar,, en blogg får mig en riktig tankeställare.. Kommer fram massor med känslor i mig,, jag vet inte hur jag ska gå tillväga med dom. Allt bara snurrar i huvudet på mig ibland.. Och jag hatar att inte få raka svar, när man frågar något, utan den går runt sanningen. Den lilla lögnen kan göra mig tokig..

Jag kan inte vara någon annan än mig själv ..

Jag är långt ifrån perfekt, men något bra finns inom eller!!!.

1 kommentar:

  1. Du är bra som du är. Jag är stolt över att du är min syster. Önskar att jag hade din styrka.

    SvaraRadera