torsdag 10 mars 2011

Torsdag..

Idag börjar jag min jobbveckan.. Har redan hunnit göra alla sysslorna här hemma. Men snart ska jag börjar göra i ordning mig. Sminka mig och fixa håret. Och klä på André lite kläder.. Sen är det bara klä på sig ytterkläderna och köra André till Dagiset..

Ikväll så är det simskolan med Hampus kl 18.00,, men sen ska jag också simma i kväll.. Det var ganska länge sedan jag simmade,, och det är bra för ryggen när man är gravid och sen är det bra träning för hela kroppen.. Man kanske inte ha den finaste kroppen att visa upp nu,, va fan gör det. Men jag har något värdefullt i den stora magen..

Jag ska säga Er ,, jag har inte gått upp ett enda kilo än, utan har gått ner i 6 kilo,, men nu står jag still,, men nu börjar bebisen bli större i magen....

Var till tandläkaren i går,, hon trodde inte på mig att jag var i veckan 32, för jag hade en liten magen,, men själv tycker jag den är stor.. Men lite glad blir man..

Sen efter förlossningen så kommer jag börjar träna... Nu kan jag inte sitta har vi datorn,, tiden rinner i väg måste göra i ordning oss..

Ha en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar