tisdag 30 augusti 2011

Tisdag..

Nu bara 4 dagar kvar eller bara 3 dagar innan jag åker till Stockholm med tåg.. Uppladdningen är i full gång... Jag är förväntansfull med också riktigt nervös , hur det kommer gå.. Vädret ser ut att bli bra... Så idag ska springa bara lite lätt , på senarepå eftermiddagen... Får se hur det går...

Hampus är iväg skickad till skolan. Jag har nyss sätt igång tvättmaskin. Nu är det bara busa lite med de små, innan man ska klä på dom och åka lämna André på dagis och jag drar vidare till Fagersta och hämta min far, för åka till Västerås... Se om man hinner inte på en sportaffär i Västerås, skulle behöva nya träningskläder till helgen... Vi får se om jag hinner med det, måste vara tillbaka till kl 14.00, hämta barn på dagis å skola...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar