lördag 3 september 2011

Tjejmilen...

Känner mig som 90-åring kärring , har ont i varje muskel jag har i kroppen.. Har aldrig varit så här slut efter jag sprungit någon gång.. Men det är härligt att känna att man klarade av att springa tjejmilen på 1 timme 15 minuter.. Jag är hel nöjd med att klara av detta.. Jag var verkligen riktig nervös i starten, hade lite ont i benet.... Jag sprang och spände mig i början ... Sa till mig själv detta kommer ja aldrig klara av.... Men det gjorde ja... 2 km kvar på loppet,, så börjar få kramp i vänster vad. Och jag känner fortfarande av det.

En nackdel att flera st som tar fel startgrupp och man hinner i fatt dom. Jag tog en startgrupp 11, dom ska springa på 80-85 minuter.. Gruppen före oss skulle springa på 70-75 minuter,, jag hann i fatt jätte många, många gick då, då får man springa runt dom, och det tar på krafterna.. Att man inte få springa sitt lopp... Jag tror att jag hade fått en bättre tid om jag hade tagit en annan startgrupp.. Men nu vet jag vad jag klara av .. Nästa år på tjejmilen så kommer jag ta en bättre startgrupp... .

Tjejmilen 2012 blir det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar