måndag 31 oktober 2011

Fundera............

Jag har suttit å funderat på om jag ska snart ta ett försöka och springa 1mil.. Kanske det blir i helgen.... Jag vet inte om jag orkar springa så långt nu, har inga problem att springa 5 -7 km... Det skulle vara roligt att se hur kroppen reagera... Vi får se!!! , hur jag känner mig i helgen.. I morgon så blir det självklart en promenad med barnen i vagnen på förmiddagen, om allt känns bra i morgon kväll med benet, så blir att det springa 5 km, annars blir det att cykla...

Efter jag hade varit in duschen efter 5 km, så tog jag med mig Hampus åkte ner å handla blöjor, välling, mjölk , ost, bröd m.m.. Sen när jag kom hem, så plockade jag upp varorna och gjorde i ordning välling åt Linnéa , gick la henne, hon var jätte trött.. Hon somnade på en gång. Nu är det bara Hampus som är vaken, men han ska snart gå upp sova han med.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar