tisdag 10 januari 2012

Fotboll och arena Fagersta..

Ja,, nu på måndag åker jag med några tjejer från Norberg till Söderbärke och spela fotboll.. Jag slutade med fotboll för 10 år sedan... Och det kommer bli super roligt att börjar igen.. När jag slutade spela, så spelade jag i Västanfors A-lag.. Se om man har bollkänsla kvar eller inte.. Men kommer säkert tillbaka efter ett tag... Och sen har funderingar på att bli medlem i Arena Fagersta.. På Torsdag kväll ska dit och kolla läget och prova på innan jag bestämmer mig.. Det kanske inte är min grej.. Vi får se..

Kan vara bra att träna styrketräning och kondition, 2-3 gånger i veckan... Har problem att springa när det är så kallt ute, det är inte min grej...Hoppas på att det blir mildare ute... De säger att ska bli varmare i morgon..Hoppas det, för då tar jag på mig, joggingskorna ut å springer...

Så jag ser framåt tills på måndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar