söndag 22 januari 2012

Helgen .............

Jag har tränat mycket i helgen, båda lördag och söndag gjorde jag pass på Arena.. Det är så skönt och trevligt att träna där. Allt flyter på... Nu när jag inte kan springa, för mina benhinnor, gör lite ont när jag springer, så jag kommer inte kunna springa på ett tag.. Så det blir cykling och styrketräning och självklart så är det fotboll på måndagar....

Jag tror jag springer helt fel och därför jag får ont i benhinnorna... Till våren så ska kolla upp hur jag springer, och andra lite på tekniken.. Men nu ska dom 7 kg jag vill gå ner, ska bort nu... !!!

Idag har man varit upp till Borlänge, för att köpa skor till inomhus fotbollen imorgon och plus så blev det lite annat också...

Nu i veckan så ser träningen ut att bli på Måndag, onsdag,torsdag och ev fredag.. Ledig med träningen i helgen... Om jag känner mig rätt, så kan det bli en konditionsträning hemma på cykeln i helgen...

Det är skönt att man ser resultat både med kondition och styrkan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar