fredag 19 oktober 2012

Fredag...

                                                  God morgon.............


Klev upp kvart i sex i morse.. Har hunnit gjort en hel del nu på morgon.. Diska upp disken  både från igår och idag efter frukosten med de små barnen.. Det blev en nyttig frukost, grötfrukost med två grovt bröd med kalkon på... Och ett glas med juice...  Barnen åt mycket...  Sånt gillar jag mycket... En bra frukost ger bra förutsättning att man ska orka hela dagen utan att bli trött.. Frukosten är huvudmålet för dagen.. Men sen ska man äta mellanmål, lunch,mellanmål och middag.. Jag brukar slarva med mellanmålen .. Och det gör att man får sötsuget på eftermiddag/kväll.  Har nu bestämt mig att göra ett riktig försöka å låta bli äta onyttigheter och dricka läsk...

Men på i morgon (lördag) , så har avslutningsfest med fotbollslaget i Fagersta, blir att bowla och äta .. Så där kommer jag dricka lite alkohol .. Kan inte dricka så mycket för jag ska jobba på söndag ...  Så två fotbollstjejer kom till mig halv två morgon,innan vi åker över till Fagersta halv fyra.... Det kommer bli super kul i morgon....

Efter jobbet idag, så blir det ut å springa tur 4-5 km och samma sak i morgon bitti, men jag som brukar springa långt på lördag, får se hur jag gör.. Om det blir bara 7 km i morgon bitti....

Nu ska jag sätta igång dammsugaren innan jag gör i ordning mig och barnen för dagislämning, sen är det jobbet som gäller...  Ha en bra dag.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar