söndag 2 maj 2010

Nya tag i morgon..

I morgon börjar min motionsveckan,, för på lördag är det Ludvika stadslopp,, så jag måste ha lite mer energi i benen, för att kunna få en bra tid.. Så i morgonbitti, blir det ta en promenad med Hampus till förskolan, sen därifrån går jag min 4,5 km slinga,, blir inte så lång promenad i början,, kanske tar jag en på eftermiddagen..

För i morgon kommer mina föräldrar hit vid halv ett för att vara barnvakt åt mina barn för jag ska till tandläkaren och laga några hål.. Och jag är inte så sugen på att göra det,, men jag är blir säkert nöjd efter åt....

Hampus är nyduschad och är på sitt rum,, men jag vet om han ligger i sängen, för det hörs lite ljud från övervåningen,, och André är nyduschad och får nu välling av Reine.. Se om han somnar du.. Har varit si o så nu några dagar, han alltid somnat efter vällingen... Det kanske en period han har....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar