onsdag 5 maj 2010

Västerås...

Jag tog André på lite äventyr i går till Västerås... Det gick kanon bra med honom, var snäll hela tiden. Blev några nya kläder åt barnen.. Det är ganska skönt att bara åka i väg så här.. Men det är tur att man har så snäll svärföräldrar som kunde vara barnvakt åt Hampus några timmar...

Det blir en tur till Västerås på Fredag med Andre.... Han ska då göra den urinundersökningen.. Jag hoppas allt går bra. Hampus är då ledig från förskolan, för vi ska vara där så tidigt på Fredag,, så han får vara hemma hos Morfar då i några timmar.. Jag ska passa på att gå på IKEA kolla lite då till nya sovrummet.. Och jag hoppas att André är på humör efter undersökningen, man vet ju inte hur barn reagera..

Jag har redan fixa alla morgon sysslorna här hemma,, och det är super skönt att ha allt klart på morgon.. Men på lördag så blir storstädningen på övervåningen IGEN för jag hinner inte göra det i veckorna..

Det är skönt att lite morgon rutiner varje morgon man gör. Annars vet jag inte hur jag skulle hinna med allt.. Städningen här hemma har blivit mycket bättre , när jag har börjat med dom här rutinerna...

Nä, här kan jag inte sitta... Bäst att sätta i gång, med att alla barn får kläder på sig.. För man ska snart gå till Förskolan med Hampus och André... Ganska fint väder är det ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar