torsdag 6 maj 2010

Tacos


Det blev tacos till Middag .. Å vad det är så gott... Det var jätte länge sedan man åt tacos... Jag åt bara två små tacos med bröd... Blev super mätt av det.... Hampus blev jätte glad av maten,, han åt jätte mycket.. Han sa att mamma är duktig att laga mat.. Hihiihiiiiiiiiii, hur svårt är det att laga tacos, inte alls....

När Reine kommer hem ,, så jag ska gå ut och städa ut bilen lite,, för det behöver verkligen.. Vill ha den fin och ren till resan till Västerås i morgon med André... Hampus ska var hos morfar hela tiden , när vi är i Västerås,, så det blir ingen Förskolan för honom, för jag har ingen som kan köra honom till förskolan kl 8.00......

Efter ur städning av bilen,, så är det duschen för André... Sen blir det en tidig i kväll för mig ,, man ska upp tidigt i morgon.. Vi måste åka senast kl 7,15 här i från Norberg....

Jag är lite nervös,, hur det komma gå med André på undersökningen... Men sen är det lite spännande också.. Har en konstig känsla i kroppen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar