fredag 12 augusti 2011

Fredag........

Fredag å allt.. Skönt att det är helg snart..... Jag ska fortsätta med golvet idag,, jag försöka bli klar med det.. Så man får göra det snyggt, där uppe.. Sen ska jag planera in målningen på väggarna, det får blir efter jag har sprungit Tjejmilen den 3 sept. För målningen tar lite längre tid att göra...

André vaknade å var jätte gnällig och trött,, så nu har jag lagt honom redan för han ska få sova lite mera och Linnéa ligger å sover redan.. Så det bara jag och Hampus som är uppe.. Jag ska vänta lite till så André somnar till ordentligt innan jag går upp börjar med golvet....

Sen på eftermiddagen blir det ut å springa igen.. Har lite ont i knänen, men det beror väl på golvläggningen, tror inte det är för löpningen.. Och sen i kväll ska jag hämta Carro i Eskiln.. Det är något uppträdande där i kväll...

Så ser min dag ut ..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar